Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Φτηνά καλλυντικά nyx από ebay

Είμαι σίγουρη πως εσείς όπψς και εγώ δεν αρκείστε ποτέ μα ποτέ στα καλλυντικά που έχετε αλλά αναζητάτε συνεχώς κιανούριες αποχρώσεις, συνθέσεις και τα τελευταία χρόνια πιο οικονομικές λύσεις. Σίγουρα θα έχετε ακούσει για τα καλλυντικά nyx ή αν δεν έχετε ακούσει θα σας πω την αποψή μου μιας και πρόσφατα παρήγγειλα μέσω ebay 6 κραγιόν και 3 χοντρά μολύβια ματιών.
Η nyx είναι μία εταιρεία καλλυντικών με μεγάλη ποικιλία χρωμάτων και αποχρώσεων που κατά τη γνώμη μου έχει καλή ποιότητα καθώς και απόδοση (αφού ''γράφουν" εξαιρετικά στο πρόσωοπο και ακόμη καλύτερη τιμή. Τα καλλυντικά της είναι ιδιαίτερα οικονομικά με ματ κραγιόν (τα περίφημα matte lipstick) να κοστίζουν μόλις 4,5 ευρώ, μονές σκιές ματιών τόσο ματ όσο και ιριδίζουσες 3,8 ευρώ, ρουζ 5 ευρώ και τα πασίγνωστα και εξαιρετικά μολύβια ματιών "jumbo eye pencil" 3,5 ευρώ. Επίσης υπάρχουν οικονομικότατες παλέττες σκιών και ρουζ ή και συνδυασμών τους.
Τώρα, πώς θα τα αποκτήσετε;
1) Μέσω του site της εταιρείας http://www.nyxcosmetics.com/
2) Μέσω του ebay οπου υπάρχουν πολλοί που πουλάνε καλλυντικά nyx ανά κομμάτι αλλά κάνουν και ωραίες προσφορές σε αγορές πολλών κομματιών μαζί. Τα μεταφορικά είναι σχετικά χαμηλά αν σεφτεί κανείς ότι έρχονται από Αμερική. Εγώ για παράδειγμα για 6 κραγιόν και 3 μολύβια ματιών πλήρωσα μαζί με τα μεταφορικά γύρω στα 34 ευρώ
3) Μέσω του μοναδικού καταστήματος nyx Που έχει ανοίξει στην Ελλάδα και βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη. Σίγουρα οι τιμές των καλλυντικών βέβαια είναι αυξημένες και πρέπει να υπολογίσετε και τα μεταφορικά αν δεν έχετε την τύχη να μένετε στη Θεσσαλονίκη που αγγίζουν τα 8 περίπου ευρώ.

Υ.Γ. Έγώ με την αγορά μου μέσω του ebay κέρδισα γύρω στα 20 ευρώ σε σχέση με το αν αγόραζα τα ίδια καλλυντικά από το κατάστημα nyx στη Θεσσαλονίκη δεδομένου ότι μένω στην Αθήνα. Βέβαια αν κάποιος μένει Θεσσαλονίκη  θεωρώ πως η καλύτερη λύση είναι να τα αγοράσει από το εκεί κατάστημα αν βέβαια βρει τα συγκεκριμένα καλλυντικά που θέλει μιας και όταν είχα τηλεφωνήσει εγώ για να παραγγείλω είχαν αρκετές ελλείψεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου